Tag 34: Star Wars Day

/
0 Comments
May the 4th be with you!

Heute ist internationaler Star Wars Day. Aus diesem Anlass zeige ich euch ein paar passende Lomo-Bilder. Die sind zwar nicht von mir (der Lomograph ist jeweils angegeben), aber sehr gut gemacht, wie ich finde.

Today, it's the International Star Wars Day. On this occasion, I'd like to show you some Lomo photos. I didn't take them (the lomographer is mentioned under each picture) but they are really good, in my opinion.

by 007-0815-styler
by sammi80
by 007-0815-styler
by lonur
by momac
by 007-0815-styler
by warnerm
{Homepage}
Ich hoffe, ich komm Ende des Monats nach Toronto. Dann kaufe ich mir da im Lomo Gallery Store eine Kamera - wenn ich mich entscheiden kann...!

I hope I'm going to Toronto at the end of the month. And, if I can make a decision, I'm going to buy a new camera at the Lomo Gallery Store.

Und als Ergänzung zum Post von gestern: Ich bin nicht zu jung, sondern definitv (zu) alt, denn ich durfte erfahren, dass mein "kleiner" Bruder das Kraftklub Album vor mir hat!

And regarding yesterday's post: I'm not too young but definitely (too) old because I found out that my "little" brother owns this Kraftklub album!

Euch allen ein tolles Wochenende :)
Have an awesome weekend (:


You may also like

Keine Kommentare:

Ich freue mich über deinen Kommentar

Powered by Blogger.