Helden des Alltags #2

/
1 Comments
Jeden Dienstag teile ich mit euch meine Helden des Alltags, also Dinge, die mein Leben schöner machen. Die Idee stammt von Stephie von Roboti liebt.

On Tuesday I share the little helpers and heroes that make everyday life a little (or a lot) better. Stephie from Roboti liebt (engl. Roboti loves) came up with this category originally.



In dieser Woche ist mein Held digital aus Bits und Bytes, aus Pixeln und Tönen. Bosses Song "So oder So" geht ins Ohr, in die Beine und hat positive Auswirkungen auf meinen Gemütszustand. Gepaart mit diesem herrlichen Tanzvideo ist es ein purer Endorphin-Kick. Ich hab Bock auf Sommer!

This week's hero is a digital one made from bits and bytes, from pixels and tones. It is the song "So oder so" (engl. "One way or another"). I'm not going to translate it but I'm sure that the music and the dancing in the video give you the same boost of endorphin as I have when listening to the song. I can't wait for - real - summer!



You may also like

1 Kommentar:

Ich freue mich über deinen Kommentar

Powered by Blogger.